Klachten

Afhandeling

"We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door het klachtenformulier op deze pagina in te vullen en naar ons te versturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Klachtenformulier

Heb je een klacht? Laat het ons weten. We nemen hem zo snel mogelijk in behandeling.

Naam *
Naam
Als je een boekje besteld hebt, vul dan hier het ordernummer in.
Ik heb foto's gestuurd waaruit de klacht blijkt
Zet een vinkje op de juiste plek

Onze gegevens

www.boekjevankarton.nl
Otto Klempererstraat 66 
7558 EJ Hengelo (O)

E-mailadres: info@boekjevankarton.nl
KvK-nummer: 74337297
BTW-nummer: NL859861715B01