Overig 

Wachtwoord vergeten

Wanneer je probeert in te loggen, maar je bent je wachtwoord vergeten, klik je op ‘wachtwoord vergeten’ in het inlogscherm. Vul daarna je e-mailadres in. Verstuur dit. Je ontvangt dan een mail met instructies om je wachtwoord te herstellen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Je kan je e-mailadres wijzigen door naar je eigen account te gaan. Dit doe je door rechtsboven op je naam te klikken. Er verschijnt een menu. Kies je ‘mijn account’. Dan ‘mijn gegevens’. Op de pagina die verschijnt, zie je drie tabbladen. Bij persoonsgegevens kun je het e-mailadres wijzigen. Vul het nieuwe e-mailadres in en klik op ‘’opslaan’’. 

Met welke apparaten kun ik een boekje ontwerpen?

De apparaten die onze editor ondersteunen zijn:

·         Desktops & laptops (Windows 7 en hoger, MAC OS x 10.7 Lion en hoger)

·         Tablets (Androïd 4.0 en hoger, iOS 6 en hoger)

·         Smartphones (Androïd 4.0 en hoger, iOS 6 en hoger)

De Online Editor werkt in principe binnen elke internet browser. Ongeacht type apparaat. Echter sommige browsers kunnen niet goed overweg mey onze Online Editor. Daarom adviseren wij om de Online Editor te gebruiken in één van de volgende browsers:

·         Microsoft  Internet Explorer 10+

·         Microsoft Edge 12+

·         Google Chrome 31+

·         Mozilla Firefox 33+

·         Safari 6+

·         Androïd 4.0 en hoger

·         iOS 6.0 en hoger

Kan ik een cadeaubon bestellen?

Dat kan zeker. Wij bieden de mogelijkheid voor het bestellen van een digitale cadeau-code.
De waarde van de code kun je zelf bepalen (vanaf €10,00).  Klik hier voor meer informatie.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons altijd een mailtje sturen met je vragen of feedback. Mail naar info@boekjevankarton.nl en je krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Hoe kan ik een klacht indienen?

We willen graag dat al onze klanten blij zijn met het resultaat. Dus als er iets niet goed is, laat het ons weten en mail naar info@boekjevankarton.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, mag je een klacht deponeren via dit platform van de Europese Unie.